Splošni pogoji – Trgovina

POGOJI POSLOVANJA

Uporabnik oziroma kupec spletne strani in spletna trgovina “ŽKG Grad” urejata medsebojne pravice in obveznosti v zvezi z elektronskim nakupom s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine “zkg.si/trgovina”, ki so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Splošni pogoji so redno aktualizirani.

V svoji najnovejši in veljavni verziji so v celotnem besedilu dostopni vsakomur. Odstop od splošnih pogojev je možen samo v primeru posebnega pisnega dogovora med spletno trgovino zkg.si/trgovina in uporabnikom oziroma kupcem. Vsa komunikacija, ki se vrši med uporabnikom oziroma kupcem in ŽKG Grad d.o.o. v elektronski obliki velja kot izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom. S spletno trgovino upravlja podjetje ŽKG Grad d.o.o., Grad 186b, 9264 Grad.

Podjetje je vpisano v AJPES, izpostava Murska Sobota pod vpisno številko, matična številka podjetja je 5658292. Podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV je SI36522848, direktor podjetja je Klemenčič Damjan.

PODATKI O PODJETJU

ŽKG Grad d.o.o.
Grad 186b
9264 Grad

Matična številka.: 5658292
ID za DDV: SI36522848

TRR:
SI56 3300 0001 0385 587
SI56 6100 0000 7517 556

 

POSTOPEK NAKUPA

Izberete izdelek ali izdelke, ki jih želite kupiti. Kliknete gumb Dodaj v košarico.
Desno zgoraj se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količina določenega izdelka, lahko to uredite v košarici.

Ko zaključite nakupovanje, kliknete na gumb Košarica ali Zaključi, desno zgoraj.

Prikaže se vam Košarica, v kateri najdete izbrane izdelke in količino le teh. Levo spodaj lahko vnesete Kupon za popust. Desno spodaj izberete Nadaljuj na blagajno.
Pri naslednjem koraku vnesete kontaktne podatke oz. opravite prijavo, če ste v spletni trgovini stalni kupec. Klik Naprej.
Dostava – izberete lahko dostavo na drug naslov ali nadaljujete na zaključek nakupa z gumbom Naprej.
Povzetek naročila: preverite točnost naročenih artiklov in dostave oz. osebnega prevzema. Tukaj se izpiše točen znesek dostave. Nato izberete vrsto plačila.
Naročilo oddate z gumbom Kupite sedaj.
Naročilo oddano.

Spletno naročilo je mogoče oddati tudi preko telefonske številke 02 558 82 10, ki je plačljiva. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. S klikom na gumb “Zaključi nakup z obveznostjo plačila” potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni. Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba. Naročilo velja kot kupoprodajna pogodba in je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu poslano prek elektronske pošte in kupcu na voljo na njegovo pisno zahtevo.

Spletna trgovina zkg.si/trgovina ima pravico zavrniti naročilo. V tem primeru kupcu posreduje sporočilo o zavrnitvi naročila po e-pošti na elektronski naslov, s katerega je bilo poslano naročilo.

VRSTE UPORABNIKOV

Pravico do nakupa v spletni trgovini imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj elektronski naslov pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

Dostop do shranjene pogodbe je možen preko spletne trgovine, kjer so vedno na voljo v pogled vse pogodbe med kupcem in prodajalcem. Potrditev naročila prejme kupec tudi preko elektronske pošte.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

– Bančno nakazilo

– Kartično plačevanje

Stroški pakiranja se dodatno ne zaračunavajo. Strošek poštnine se izpisuje sproti v nakupovalni košarici avtomatsko vezano na težo posameznega artikla. Strošek poštnine, ki se izpiše v košarici je končen, ne zaračunavamo nobenih dodatnih stroškov.

DOSTAVA

Pri nakupu je možen osebni prevzem, za katerega se ne zaračunavajo nobeni dodatni stroški.

Dostavo po Sloveniji opravlja dostavna služba Pošta Slovenije oz. podjetje ŽKG Grad d.o.o. oz. v izrednih primerih druga dostavna služba.

Rok dobave je od 3 do 14 delovnih dni za artikle na zalogi, razen če je drugače navedeno pri naročilu.

Strošek dostave se obračuna po ceniku (cene so z DDV) in je odvisen od teže naročenega blaga, zato ga ni možno izračunati v naprej. Znesek poštnine se kupcu izpiše pred oddajo naročila v košarici. Težo posameznega izdelka najdete v spletni trgovini, pod izdelkom, ki si ga ogledujete, pritisnete na gumb Dodatne informacije.

Cenik dostave za dostavo po Sloveniji:

 

Za vsak dodaten kilogram se upošteva zgornji cenik.

CENE

Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenim načinom plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

IZDAJA RAČUNA

Prodajalec po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje račun v PDF formatu na elektronski naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je ŽKG Grad d.o.o., Grad 186b, 9264 Grad. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za pot (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če prodajalec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. V spletni trgovini omogočamo tudi zamenjavo izdelka.

Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe.

REKLAMACIJE

Slike, objavljene v spletni trgovini ŽKG so informativne in simbolične.

Pri uveljavljanju reklamacije je potrebno blago dostaviti skupaj s potrdilom o nakupu. V primeru, ko se ugotovi, da je kupec z izdelkom ravnal nepravilno, negospodarno, malomarno in v primeru, da je reklamacija posledica višje sile ali mehanske poškodbe s strani kupca, reklamacija ne velja.

Prav tako reklamacija ne velja, v kolikor kupec ne predloži potrdila o nakupu za kupljeno blago.

Vračilo poškodovane pošiljke, poškodbe pri transportu

Kupec je dolžan preveriti pri prevzemu pošiljke njeno vsebino. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu (Pošta Slovenije). To storite tako, da po pregledu paket vrnete v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Možnost izvensodnega reševanja potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. ŽKG Grad d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

– pošiljatelj bo jasno razviden,

– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina ŽKG in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka ŽKG Grad oz. zkg.si in logotip sta v lasti podjetja ŽKG Grad.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zkg.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Zagotavljanje kakovosti blaga in zadovoljni kupci sta naši glavni prioriteti.

Kvaliteta in garancija

Vse svoje izdelke izbiramo skrbno in jih prav tako tudi vzgajamo in vzdržujemo. Vsi izdelki so pred odpošiljanjem skrbno pregledani.

Vse pošiljke so primerno spakirane, da ne prihaja do poškodb. V kolikor pa vseeno pride do poškodbe, vam na podlagi vaše fotografije izdelke nemudoma zamenjamo ali povrnemo kupnino in stroške poštnine.

Stvarna napaka

Stvarno napako lahko uveljavljate v kolikor menite, da kupljeni izdelek že ob nakupu ni imel lastnosti, ki je potrebna za njegovo normalno rabo in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, tako da nas o tem obvestite najkasneje v roku dveh mesecev od odkritja stvarne napake in po lastni izbiri zahtevati: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Izdelek nam dostavite v pregled z natančnim opisom napake. V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, bomo zahtevi ugodili najkasneje v roku 8 dni po prejemu izdelka. V kolikor o napaki obstaja spor, lahko iz naše strani prav tako v roku najkasneje 8 dni pričakujete pisni odgovor.

Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

ŽKG Grad d.o.o.

Grad, 31.7.2022